• Welcome to PiBoSo Official Forum. Please login or sign up.
 
April 26, 2024, 01:18:47 AM

News:

World Racing Series beta14 available! :)


Projet des véhicule en travaux

Started by Vivian, November 05, 2014, 09:00:33 AM

Previous topic - Next topic

Vivian

Bonjour,

Histoire de relancer les discutions : Ou en est le projet des 2 automobiles en fabrication?
Quelqu'un pourrait-il, me donner quelques informations, ou méthodes pour travailler sur des circuits avec blender (je viens de découvrir la bête et je veux bien essayer de participer, mais mes bases, sont très faibles). WRS a du potentiel coté simulation. j'essaye de faire ce que je peux à mon petit niveau pour mieux le faire connaître; mais ce ne sera certainement pas suffisant. Il faudrait peut être ,mettre un laboratoire d'idée en route au travers de ce forum ?

Bonne journée (en fonction de votre latitude, ce sera peut-être bonne nuit) :) :) :)

JP
Ce qui n'est pas partagé est perdu :-)

Vivian

Personnes n'ayant répondu, je reviens sur cette question ?
Ce qui n'est pas partagé est perdu :-)

Alby46

sorry but the 75% of the forum doesn't understand french...
Still riding a 50cc, but enjoying it :)

BOBR6 84

December 29, 2014, 05:00:30 PM #3 Last Edit: December 29, 2014, 05:08:43 PM by BOBR6 84
Quote from: Alby46 on December 29, 2014, 12:12:37 PM
sorry but the 75% of the forum doesn't understand french...

yes, i apologize Vivian my french is very basic..  :-[


Vivian

Hello, discussing the history RELAUNCH: Where Is the project into two auto manufacturing? Could anybody, give me some information, OÜ Methods Work On pay mixer circuits WITH (I just discovered the beast and I want to try to participate, but my bases are very Low). WRS has the side simulation potential. I try to do what I can in my small way for better do know; BUT WILL certainly not Enough. Should it can be, not Put laboratory of ideas on the way to the forum of the Travers? Good day (in Function YOUR latitude, serums EC Maybe good night) JP

avec translate
Ce qui n'est pas partagé est perdu :-)

Eagle

T'as utilisé google traduction ou quoi là ? xD