• Welcome to PiBoSo Official Forum. Please login or sign up.
 
March 28, 2024, 08:38:17 PM

News:

World Racing Series beta14 available! :)


acceleration impossible

Started by Zar05, February 22, 2024, 10:46:33 AM

Previous topic - Next topic

Zar05


Hello,
I have been playing with immense pleasure for many years with GP Bikes, THANK YOU PIBOSO for your work and your passion.
 But for a few days, I have noticed a problem for which I have not been able to find a solution: When I am at the stand : in neutral, I can accelerate as I want, but as soon as I engage a speed, it is no longer possible to accelerate. I specify that I play familiarly with a Thrustmaster T16000M analog joystick, but I notice the same problem with the keyboard or with an Xbox type controller. This is also not linked to the speed limit in the pit lane, since when I arrive on the track, nothing changes. Thank you in advance for your answer.
 Respectfully
Jim / France


Bonjour, je joue avec un immense plaisir depuis de nombreuses années avec GP Bikes, MERCI PIBOSO pour ton travail et ta passion.Mais depuis quelques jours, je constate un problème pour lequel je ne parviesn pas à trouver de solution :Lorsque je suis au stand : au point mort, je peux accélerer comme je veux, mais dè que j'enclenche une vitesse, il n'est plus possible d'accélérer.Je précise que je joue familièrement avec un joystick analogique Thrustmaster T16000M,mais je constate le même problème avec le clavier ou avec une manette type Xbox.Ce n'est pas non plus lié à la limitation de vitesse dans la pit lane, puisque lorsque j'arrive sur la piste, rien ne change.Merci, par avance de votre réponse.Respectueuesement
Jim / France
la peur n'évite pas le danger
Fear does not avoid the danger